بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
آگوست 26, 2022
13 دقیقه زمان مطالعه

ویزای استارتاپ کانادا : بررسی کامل شرایط و هزینه ها

بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
آگوست 26, 2022
13 دقیقه زمان مطالعه

ویزای استارتاپ کانادا : بررسی کامل شرایط و هزینه ها

یکی از روش‌های منحصربه‌فرد برای مهاجرت به کانادا ویزای استارتاپی است. گرچه راه‌اندازی استارتاپ در کشور خارجی، با قوانین بین المللی ناآشنا، می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد، اما اگر برای هدف‌تان جدی باشید می‌توانید با این روش اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. زندگی در کشور خوش‌آب‌وهوا با طبیعتی چشم‌نواز و فرهنگ مدرن ‌حتما ارزش این را دارد که کمی دربارۀ راه‌اندازی استارتاپ در کانادا مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

روش های مهاجرت به کانادا

پروپوزال انگلیسی اپلای مستر

منظور از استارتاپ چیست؟

اصطلاح استارتاپ را این روزها زیاد می‌شنویم. افراد زیادی تمایل دارند با راه‌اندازی استارتاپ خود اقدام به کارآفرینی کنند. باوجود این تعریف دقیق و جامعی برای آن وجود ندارد.

به بیانی ساده منظور از استارتاپ موسسه یا شرکتی است که محصول یا خدمات جدیدی برای حل یک مشکل ارائه می‌دهد. معمولا این راه حل چندان واضح نیست؛ بنابراین موفقیت یک استارتاپ یا کسب‌وکار نوپا را هم نمی‌توان در ابتدا تضمین کرد.

چنین کسب‌وکاری برای اینکه با سایر محصولات بازار رقابت کند، باید یک مزیت رقابتی نوآورانه داشته باشد. رشد و گسترش شدید، عدم تضمین در موفقیت کسب‌وکار، ریسک شکست بالا و انعطاف‌پذیری محصول یا خدمات متناسب با نیاز بازار و مشتریان از مهم‌ترین ویژگی‌های یک استارتاپ است.

در مجموع به شرکتی که در مراحل اولیه توسعه و به دنبال ارائه محصول، خدمت یا پیشنهادی برای حل مشکل مردم باشد استارتاپ می‌گویند.

تاریخچۀ ویزای استارتاپ در کانادا

برنامه استارت‌آپ در کانادا برای مهاجران، به عنوان برنامه آزمایشی 5ساله، از سال 2013 شروع شد. در این مدت حدود 3.7 میلیون دلار از بین شرکت‌های کوچک محدودی که در این طرح شرکت کردند موفق به سرمایه‌گذاری شدند. دولت کانادا این طرح را موفقیت‌آمیز دانست و آن را ادامه داد. نهایتا در 11 آوریل 2018 مقررات مربوط به ویزای استارت اپ کانادا به اجرا درآمد.

این ویزا با هدف جذب کارآفرین‌های بین المللی و استفاده از دانش و مهارت‌های آنان برای ایجاد شغل در کانادا ارائه می‌شود.

ویزای استارتاپ کانادا

شرایط عمومی لازم برای راه اندازی استارتاپ در کانادا چیست؟

کانادا به دنبال کارآفرینان ماهر بین المللی است، که توانایی تقویت اقتصاد کشور را داشته باشند. در مقابل راه‌اندازی یا خرید کسب‌وکار نوپا در این کشور، دولت هم فرصتی برای اقامت افراد کارآفرین و خانوادۀ آن‌ها فراهم می‌کند. همچنین بهره‌مندی از امکانات رفاهی کشور و استفاده از امتیازهای سرمایه‌گذاری مزیت‌های دیگری است که به کارآفرینان بین‌المللی می‌دهد.

برای اینکه واجد شرایط دریافت ویزای استارتاپ کانادا باشید باید مدارکی را آماده کنید.

مدرک زبان

برای اخذ استارتاپ ویزا کانادا داشتن تسلط زبانی در هر چهار مهارت خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت‌کردن به زبان انگلیسی یا فرانسوی ضروری است. بنابراین باید مدرک آزمون زبان آیلتس با حداقل نمره 5 را داشته باشید.

سرمایه کافی

هنگام ارائه درخواست استارتاپ ویزا کانادا لازم است به اداره مهاجرت این کشور ثابت کنید سرمایۀ لازم برای تامین هزینه‌های زندگی در سال اول پس از ورود به کانادا را دارید. اگر اعضای خانوادۀ خود را همراه برده باشید، هزینۀ هر یک از آن‌ها هم باید به این سرمایه مورد نیاز اضافه کنید.

حداقل سرمایه لازم برای ویزای استارتاپی کانادا به ازای یک نفر 13213 دلار کانادا، برای زوجین 16449 دلار و برای یک خانوادۀ سه‌نفره 20222 دلار است.

همچنین به‌عنوان متقاضی این نوع ویزا باید بتوانید حداقل 75 تا 200 هزار دلار کانادا سرمایه تامین کنید. جای نگرانی نیست. در ادامه دربارۀ شرکت‌های سرمایه‌گذاری استارتاپ در کانادا توضیح می‌دهیم.

اثبات کسب و کار

زمان ارزیابی صلاحیت ویزا باید ثابت کنید یک سازمان تجاری و سرمایه‌گذار تعیین‌شده از طرح تجاری شما حمایت می‌کند. علاوه بر این باید اثبات شود شما مالک دست کم 10 درصد از این بیزینس هستید.

استارتاپ در کانادا

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ در کانادا

اسناد و مدارکی که برای درخواست ویزای استارتاپی نیاز است شامل موارد زیر می‌شود:

  • برنامه تجاری یا بیزینس پلن تکمیل‌شده‌ای که به تایید سازمان سرمایه‌گذار کانادایی رسیده
  • نامه حمایتی از سازمان سرمایه‌گذار به همراه گواهی تعهد IRCC
  • نامه درخواست اقامت دائم
  • رزومه (CV)
  • پیش‌نویس پروپوزال کسب‌وکار (Draft Business Proposal)
  • گذرنامه معتبر
  • شناسنامه
  • گواهی ازدواج (در صورتی که ازدواج کرده باشید)
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • اسناد مربوط به تمکن مالی
  • نامه مرجع بانکی (Bank Reference Letter)
  • مدرک آزمون زبان (IELTS CLB Level 5 or NCLC Level 5)
  • گواهی معاینه پزشکی

مراحل مهاجرت از طریق استارتاپ در کانادا

مرحله اول: اسناد و مدارک مورد نیاز

مطابق چک‌لیست مدارک ویزای استارتاپ کانادا شروع به جمع‌آوری اسناد مورد نیاز کنید. مثلا باید مدارکی برای اثبات سوابق تخصصی خود یا افراد تیم کوچک‌تان ارائه دهید.

مرحله دوم: ایده‌پردازی

همان‌طور که پیش از این گفتیم استارتاپ با یک ایده نوآورانه برای حل یک مشکل آغاز می‌شود. پس باید ایده خود را در قالب یک طرح تجاری یا بیزینس پلن به‌طور دقیق و شفاف بنویسید.

مرحله سوم: ارائه ایده

داشتن نمونۀ اولیۀ محصول به همراه یک بیزینس پلن قوی به پیدا کردن سرمایه‌گذار و متقاعد کردن آن‌ها کمک می‌کند.

مرحله چهار: تایید طرح و جذب سرمایه‌گذار

یکی از مهم‌ترین مدارک هنگام درخواست ویزای استارتاپ در کانادا نامه حمایت سرمایه‌گذار (Letter of Support) از یک سازمان کانادایی است. برای این منظور ممکن است از شما خواسته شود به صورت حضوری مفهوم و ایدۀ کسب‌وکارتان را ارائه دهید. در واقع دربارۀ جزئیات و پتانسیل‌های طرح تجاری یا بیزینس پلن خود صحبت و آ‌ن‌ها را متقاعد به سرمایه‌گذاری کنید.

هنگامی که سازمان موافقت خود را برای سرمایه‌گذاری اعلام ‌کند، نامه‌ای به عنوان حمایت یا پشتیبانی برای شما ارسال می‌کند.

جذب سرمایه گذار

مرحله پنج: درخواست ویزا

پس از گرفتن نامه پشتیبانی سرمایه‌گذاران براساس راهنمای اداره مهاجرت کانادا مطمئن شوید همه مدارک و درخواست‌ها را آماده کرده‌اید. سپس این مدارک را به‌صورت آنلاین برای ادارۀ مهاجرت بفرستید.

لازم به یادآوری است که هر متقاضی ویزای استارتاپ باید درخواست خود را به‌صورت جداگانه ارسال کند.

مرحله ششم: درخواست اقامت

پس از طی مراحل قبل و موافقت با درخواست شما ویزای اقامت دائم برای‌تان صادر می‌شود. این ویزا شامل ویزای ورود به کشور کانادا و تأییدیه اقامت دائم Confirmation of Permanent Residence (COPR) است.

زمان پردازش ویزای استارتاپ کانادا

بنابر گفتۀ اداره مهاجرت کانادا این فرایند حدود 18 تا 12 ماه زمان می‌برد. از آن‌جا که این مدت زمان زیادی است، می‌توانید پیش از تایید درخواست‌تان مجوز کار در کانادا بگیرید. درواقع پس از دریافت نامه حمایت سرمایه‌گذار می‌توانید برای این مجوز درخواست دهید.

انواع سرمایه گذاران استارتاپی در کانادا

سازمان‌ها و گروه‌های سرمایه‌گذاری زیادی در کانادا مایل هستند برای اجرا و گسترش ایده‌های تجاری نوین همکاری کنند. شما هم لازم است نامۀ پشتیبانی را از یک یا چند سازمان که در ادامه معرفی می‌کنیم دریافت کنید.

پیش از دریافت نامه حمایت سرمایه‌گذار کانادایی چند نکته را باید بدانید:

  • شما می‌توانید حداکثر 5 موسس برای درخواست استارتاپ ویزا کانادا معرفی کنید.
  • هر یک از افرادی که با این ویزا خواستار ورود به کانادا هستند، باید حداقل 10 درصد از حق رای شرکت را داشته باشد.
  • بنیانگذاران و سازمان سرمایه‌گذار تعیین‌شده باید مجموعاً 50٪ یا بیشتر از حق رای شرکت را داشته باشند.

سازمان‌های سرمایه‌گذار در استارتاپ کانادا

برای راه‌اندازی استارتاپ در کانادا چند نوع سازمان هست که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. در ادامه هر دسته را به اختصار توضیح می‌دهیم.

انواع سرمایه گذاران استارتاپ در کانادا

گروه‌های آنجل اینوستور

یکی از انواع سازمان‌های سرمایه‌گذاری مورد تایید اداره مهاجرت کانادا سرمایه‌گذار فرشته (Angel investor groups) است. این سازمان‌ها سرمایۀ لازم برای استارتاپ را در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهند.

آنجل اینوستر یا فرشته سرمایه‌گذار در کانادا معمولا افرادی هستند که بخشی از سرمایۀ شخصی خود را در کسب‌وکارها سرمایه‌گذاری می‌کنند. این سازمان برای حمایت از کسب‌وکار شما درصدی از سهام یا ارزش کسب‌وکار را برمی‌دارد.

گرچه تعداد زیادی سرمایه‌گذار فرشته در کانادا هست؛ اما از میان آن‌ها تنها 9 سازمان تاییدیه دولت و اداره مهاجرت را دارند.

انکوباتورها

مراکز رشد یا انکوباتور (Business incubators) یکی دیگر از انواع سرمایه‌گذار در کانادا برای ایجاد استارتاپ است. مراکز رشد علاوه بر تامین سرمایه اولیه استارتاپ در زمینۀ در اختیار قرار دادن محلی برای شروع کار، آموزش‌های اولیۀ کارکنان و راهنمایی و مشاوره به کارآفرینان هم همکاری می‌کنند.

حدودا 38 سرمایه‌گذار انکوباتور مورد تایید اداره مهاجرت کانادا است.

ونچر کپیتالیست ها

سرمایه‌گذاران خطرپذیر یا ریسک‌پذیر (Venture capital funds) در کسب‌وکارهایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که با وجود پتانسیل و امکان رشد زیاد ریسک بالا و احتمال شکست زیادی دارند. معمولا ایده‌های مربوط به حوزۀ فناوری جز این دسته قرار می‌گیرند. این نوع سرمایه‌گذاران در کانادا معمولا در ازای حمایت خود در بخشی از سهام کسب‌وکار یا سود نهایی شریک می‌شوند. 22 شرکت سرمایه‌گذار خطرپذیر مورد تایید اداره مهاجرت هستند.

در مجموع حدود 330 سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر در کانادا وجود دارد. از این تعداد 69 سازمان می‌تواند به شما نامه حمایتی برای اخذ ویزای کسب‌وکار کانادا بدهند. بنابراین نگاهی به لیست کامل سازمان‌های تعیین‌شده برای ویزای استارتاپ کانادا بیاندازید. سپس باتوجه به ایده و طرح بیرینس‌تان از میان آن‌ها انتخاب کنید.

فهرست سازمان های تعیین شده

لیست سازمان های تعیین شده ای که می توانند به درخواست شما برای برنامه ویزای راه اندازی کمک کنند توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و مهاجرت کانادا (IRCC) تنظیم شده است. شما باید خودتان با آنها تماس بگیرید تا ایده های خود را مطرح کنید و آنها را متقاعد کنید که روی ایده های شما سرمایه گذاری کنند.

صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر تعیین شده

برای موافقت با سرمایه گذاری حداقل 200000 دلار باید یک یا چند مورد از این گروه ها را دریافت کنید:

 

 

گروه های سرمایه گذار آنجل تعیین شده

شما باید یک یا چند سرمایه گذار را به این گروه ها متصل کنید تا با سرمایه گذاری حداقل 75000 دلار موافقت کنند:

مراکز رشد کسب و کارهای (انکوباتور) تعیین شده

شما باید در یکی از این برنامه ها پذیرفته شوید:

شانس موفقیت ویزای راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا

مهاجرت و اخذ اقامت از طریق ویزای استارتاپ کانادا یکی از روش‌های دشوار و پرپیچ‌وخم است. با وجود این اگر بتوانید نامه پشتیبانی سرمایه‌گذار کانادایی را دریافت کنید، بخش زیادی از راه را رفته‌اید. درواقع این نامه کلید دریافت ویزای اقامت دائم کانادا برای شما و خانواده‌تان است.

ظاهرا نرخ موفقیت متقاضیان این ویزا در بین سال‌های 2014 تا 2016 حدود 80 درصد بوده است. بنابراین جای امیدواری است که ایدۀ جسورانۀ شما همان ورق شانس‌تان باشد.

چرا کانادا بهترین کشور برای راه‌اندازی استارتاپ است؟

کانادا کشوری مدرن و پیشرفته با فرهنگ مهاجرپذیر است. اقتصاد قوی و پایداری دارد و نرخ مالیات در آن پایین است. به‌علاوه همواره در لیست ده کشور برتر جهان از لحاظ تجارت است. نزدیک‌بودن به بازار امریکا هم فرصت خوبی برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند.

برنامه ویزای استارتاپ کانادا یکی از بهترین‌ها در سراسر جهان است. مهاجرت با روش راه‌اندازی استارتاپ در کانادا هم مزایای زیادی دارد:

  • زمان پردازش ویزا برای اقامت دائم سریع است.
  • استان‌های زیادی برنامه‌هایی برای ایجاد استارتاپ دارند. بنابراین می‌توانید از میان گزینه‌های متعدد محل مورد علاقۀ خود برای استارتاپ‌تان را انتخاب کنید.
  • در برنامه‌های استارتاپ کانادا چندین نفر می‌توانند به عنوان مالک یک استارتاپ باشند. این یعنی می‌توانند از این طریق اقدام به دریافت اقامت دائم کنند.
  • امکان جذب بودجه و راهنمایی‌های لازم برای شروع استارتاپ از جانب سرمایه‌گذاران معتمد در کانادا تسهیل شده است.

استارتاپ در کانادا

اقامت از طریق ویزای استارتاپ کانادا دائمی است یا موقت؟

به جز کانادا کشورهای دیگری مانند فرانسه، نیوزلند، سنگاپور و ایالات متحده هم ویزای استارتاپی دارند. با این تفاوت که ویزای آن‌ها موقت است و در صورت شکست استارتاپ ویزا لغو می‌شود. اما ویزای استارتاپ در کانادا منجر به اقامت دائم کارآفرین مهاجر می‌شود.

در صورت شکست استارتاپ چه اتفاقی می‌افتد؟

در بالا اشاره کردیم که ویزای اقامت دائم شما شامل کارت COPR هم می‌شود. هنگام ورود به این کشور باید حتما این مدرک را ارائه دهید. لازم به یادآوری است که مدت اعتبار مدرک COPR قابل تمدید نیست.

یکی از نگرانی‌های کارآفرینان این است که در صورت شکست استارتاپ وضعیت اقامت دائم آن‌ها چه می‌شود. خوشبختانه دولت کانادا قوانین خود را با درک مفهوم استارتاپ بنا گذاشته است. بنابراین درصورتی که کسب‌وکار شما با شکست مواجه شود، حق اقامت دائم شما همچنان پابرجا می‌ماند و می‌توانید در نهایت پاسپورت کانادایی دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

فرق کالج با دانشگاه در کانادا

روش موفقیت در اخذ پذیرش دانشگاه های کانادا

تفاوت ویزای استارتاپ کانادا و کارآفرینی چیست؟

گفتیم در استارتاپ باید ایدۀ نوآورانه‌ای برای کسب‌وکارتان داشته باشید. ایده‌ای که علاوه بر حل مشکل، برای تعدادی از ساکنان کانادا شغل ایجاد کند. می‌توانید با پیداکردن سرمایه‌گذار کانادایی نشان دهید طرح شما چنین ویژگی‌هایی دارد.

در ویزای کارآفرینی کانادا هدف راه‌اندازی کسب‌وکار یا خرید و گسترش آن در این کشور است. باز هم طرح تجاری شما توسط ماموران اداره مهاجرت بررسی می‌شود. برای این منظور باید مدتی در کانادا فعالیت کنید و پس از آن برای اقامت دائم درخواست دهید. درحالی‌که استارتاپ ویزا کانادا شامل اقامت دائم می‌شود. حتی در صورت شکست کسب‌وکار نوپای‌تان حق اقامت دائم شما باقی می‌ماند.

یکی از تفاوت‌های ویزای کارآفرینی و استارتاپ کانادا محدودیت‌های زمانی و مکانی است. شرط زندگی‌کردن، و گذراندن 75 درصد از زمان تعیین‌شده، در اطراف شهر محل بیزینس‌تان از شرایط ویزای کارآفرینی است. درحالی‌که در برنامۀ ویزای استارتاپ با چنین محدودیتی مواجه نمی‌شوید.

به‌علاوه حداقل سرمایه برای کارآفرینی در کانادا کمتر از سرمایۀ لازم برای ایجاد استارتاپ است. آخرین تفاوت ویزای استارتاپ و کارآفرینی در کانادا مربوط به مدرک زبان می‌شود. در برنامه استارتاپی باید هنگام ارائه درخواست ویزا مدرک زبان با نمرۀ 5 به بالا داشته باشید، ولی در ویزای کارآفرینی زمان بیشتری برای اخذ این مدرک دارید.

ویزای استارتاپ در کانادا فرصتی کم‌نظیر برای اجرای ایده‌های خلاق

در این‌جا شرایط، هزینه‌ها، مراحل و مدارک مورد نیاز راه‌اندازی استارتاپ در کانادا را بررسی کردیم. لازم به یادآوری است دولت کانادا برنامه‌ای برای حمایت مالی در ویزای استارتاپی ندارد. بنابراین متقاضی هنگام درخواست ویزا باید نشان دهد سرمایۀ لازم برای زندگی و کار در کانادا را دارد. تامین این سرمایه اولیه از طریق جذب سرمایه‌گذاران معتبر کانادایی امکان‌پذیر است.

اخذ ویزای استارتاپ کمی پیچیده به‌نظر می‌رسد. اما جالب است بدانید مثالا در سال 2019 تنها 280 درخواست در این خصوص به اداره مهاجرت کانادا ارسال شده است. بنابراین برای این برنامه مهاجرتی نیاز نیست با رقبای زیادی رقابت کنید.

بهنام فارسی

بهنام فارسی

بهنام، موسس و مدیرعامل کن‌اپلای و فارغ التحصیل ارشد از دانشگاه کنکوردیا کانادا، باور دارد که با افزایش تعداد افراد متقاضی به مهاجرت تحصیلی، افراد و مسئولین حوزه‌های مرتبط باید دست به دست هم بدهند، تا این فرایند را برای دانشجویان اینترنشنال، آسان‌تر و ارزان‌تر شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد تحصیل در خارج از کشور

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟
برنامه استارتاپ ویزای کانادا فرصتی برای کارآفرینانی از سراسر دنیا است که با راه‌اندازی استارتاپ در این کشور اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.
شرایط عمومی ویزای استارتاپ در کانادا چیست؟
راه‌اندازی یک کسب‌وکار معتبر با داشتن نامۀ پشتیبانی از طرف دست کم یک سرمایه‌گذار کانادایی، داشتن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی و بودجه کافی برای مهاجرت به کانادا و هزینه یک سال اقامت در این کشور از اصلی‌ترین شرایط این ویزا است.
برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری چه میزان سرمایه نیاز است؟
داشتن حداقل 300 هزار دلار کانادا برای کارآفرینی در کانادا و همچنین تامین هزینه زندگی متقاضی ویزای استارتاپی کانادا و اعضای خانواده‌اش ضروری است.
منظور از نامه حمایتی به عنوان یکی از مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا چیست؟
برای راه‌اندازی استارتاپ در کانادا باید یکی از سازمان‌های تعیین‌شده سرمایه‌گذاری در این کشور از ایده شما حمایت کرده باشد. معمولا سرمایه‌گذاران استارتاپی در کانادا سه دسته هستند؛ سرمایه‌گذار فرشته، سرمایه‌گذرا ریسک‌پذیر، مراکز رشد.

دیدگاه‌های شما

شما میتوانید دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید و یا به منظور پاسخگویی به سوالات خود اقدام به رزرو وقت مشاوره کنید.

دیدگاه ابراهیم زرشناس:

برای ویزای استارتاپ در کانادا چقدر پول لازم است؟

دیدگاه مجید:

چگونه می توانم ویزای استارت آپی برای کانادا بگیرم؟

دیدگاه آهنگر:

میزان موفقیت ویزای استارت آپ چقدر است؟

دیدگاه مجتبی آیتی:

کدام کشور برای ویزای استارتاپ بهتر است؟

دیدگاه سجاد سبحانی:

آیا می توانم بدون پیشنهاد شغلی به کانادا مهاجرت کنم؟

دیدگاه مهران چگنی:

آیا می توانم از طریق راه اندازی کسب و کار به کانادا مهاجرت کنم؟

دیدگاه سیف‌زاده:

ویزای طلایی در کانادا چیست؟

دیدگاه banafshe hojati:

حداقل سرمایه گذاری برای ویزای استارت آپ چقدر است؟

دیدگاه مائده اللهیاری:

حداکثر سن برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

دیدگاه کریمی:

نحوه درخواست ویزای استارت آپ چگونه است؟

دیدگاه هستی اعلایی:

مدت زمان پردازش ویزای استارت آپ کانادا چقدر است؟

دیدگاه فرخنده:

شرایط گرفتن استارتاپ ویزای کانادا چیه؟

ازما بپرسید!

شما میتوانید دیدگاه و سوالات خود را در قسمت زیر برای ما ارسال کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.

آدرس ایمیل شما مننتشر نمی شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

همین حالا شروع کن!

شما می توانید زمان و روز مورد نظر خود را برای مشاوره رزرو کنید تا مشاوران ما شرایط شما را بررسی و بهترین مسیر پیشرفت تحصیلی را به شما ارائه دهند.

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

با رزرو وقت مشاوره رایگان فرآیند پذیرش تحصیلی خود را همین حالا شروع کن.

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

مشاوران حرفه‌ای ما در تلاش هستند تا به آنچه‌ که لایق آن هستید برسید.

CanApply Newsletter Icon

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه "کن‌اپلای" علاوه بر دریافت اخرین اخبار مربوط به مهاجرت به کشورکانادا، از 50 دلار تخفیف ویژه کاربران نیز بهره‌مند شوید
کلیه حقوق این سرویس محفوظ و متعلق به شرکت کن‌اپلای می‌ باشد.