بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
دسامبر 28, 2022
12 دقیقه زمان مطالعه

بهترین دانشگاه های مونترال کانادا (شرایط و هزینه پذیرش)

بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
دسامبر 28, 2022
12 دقیقه زمان مطالعه

بهترین دانشگاه های مونترال کانادا (شرایط و هزینه پذیرش)

تحصیل در دانشگاه‌های کشور کانادا، آرزوی بسیاری از دانشجویان بین‌المللی است. این کشور با سیستم آموزشی سطح بالا و با کیفیتی که دارد توانسته توجه بسیاری از دانشجویان را در سراسر جهان به خود جلب کند. البته وجود دانشگاه‌های معتبر هم در این امر بی تاثیر نخواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با دانشگاه های مونترال کانادا اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارتان قرار دهیم. پس در ادامه با همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

ویزای استارتاپ کانادا

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا

بهترین دانشگاه های ونکوور کانادا

معرفی مونترال

بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر استان کبک، مونترال نام دارد. این شهر با مساحت چهارصد و سی و یک هزار کیلومتر مربع جمعیتی بالغ بر چهار و میلیون و دویست و بیست هزار نفر را در خود جای داده است. در این شهر تابستان‌های گرم و طولانی و زمستان‌های سرد و پربارشی حاکم است.

از آنجایی که این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی کانادا شناخته می‌شود، قطعا می‌تواند مکان زیبا و جذابی برای طرفداران هنر و معماری باشد. از طرفی این شهر به مرکز مبادلات تجاری معروف شده است.
این شهر در مقایسه با دیگر شهرها چون تورنتو و ونکوور یک شهر آرام است و کانون فعالیت‌های اقتصادی استان کبک به شما می‌رود.

معرفی دانشگاه های مونترال

یکی از شهرهای کشور کانادا که توانسته دانشگاه‌های معتبری را در خود جای دهد، مونترال است. در این شهر دانشگاه‌های بسیاری وجود دارد که تعداد بالایی از آن‌ها در لیست بهترین دانشگاه‌های کانادا قرار گرفته‌‌اند. بیش از 180 هزار دانشجو در دانشگاه‌های شهر مونترال مشغول به تحصیل هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با دانشگاه های مونترال کانادا بیشتر آشنا شوید.

دانشگاه مک گیل

یکی از محبوب‌ترین دانشگاه‌ های مونترال کانادا، دانشگاه مک گیل نام دارد. یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در سال 1821 در شهر مونترال استان کبک تاسیس شد. این دانشگاه در لیست بهترین دانشگاه‌های کانادا قرار گرفته و بیش از 300 رشته به دانشجویان ارائه کرده است. ازجمله رشته‌های ارائه شده به دانشجویان در این دانشگاه می‌توان به مهندسی عمران، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک و هوافضا، مهندسی شیمی، اقتصاد، علوم کامپیوتر، مدیریت کسب و کار، تجارت و اقتصاد، حسابداری و مالی، زبانشناسی، تاریخ، فلسفه و الهیات، باستان شناسی، معماری، هنر و علوم انسانی، هنرهای نمایشی و طراحی، ادبیات و پزشکی، دندانپزشکی، علوم زیستی، علوم بیولوژیکی، حقوق، علوم اجتماعی، جامعه شناسی، سیاست و مطالعات بین المللی (شامل مطالعات توسعه)، جغرافیا، مطالعات ارتباطات و رسانه ها، علوم فیزیکی، علوم زمین شناسی، محیط زیست، زمین و علوم دریایی، کشاورزی و جنگلداری، فیزیک و نجوم، شیمی، علوم ورزشی، ریاضیات و آمار، آموزش، روانشناسی اشاره کرد.
زبان اصلی در این دانشگاه انگلیسی بوده و تمامی دروس به زبان انگلیسی برای دانشجویان تدریس می‌شود. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی حدود 21 هزار دلار در سال و در مقطع تحصیلات تکمیلی حدود 11 هزار دلار در سال خواهد بود.

برنامه های دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل بیش از 400 برنامه تحصیلات تکمیلی، از جمله کارشناسی ارشد، دکترا، MBA و برنامه های مدرک تحصیلات تکمیلی را در 10 دانشکده ارائه می دهد:

علوم کشاورزی و محیط زیست
هنرها
دندانپزشکی
تحصیلات
مهندسی
قانون
مدیریت
دارو
موسیقی
علوم پایه

دانشگاه مک گیل

دانشگاه مونترال

یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی و دولتی در شهر مونترال، دانشگاه مونترال است که در آن تمامی دروس به زبان فرانسوی تدریس می‌شود. این دانشگاه دارای بیش از 60 دپارتمان، دو مدرسه وابسته و 13 دانشکده است. دانشگاه مونترال با دو مدرسه وابسته به خود به نام‌های پلی تکنیک مونترال و اچ ای سی مونترال به عنوان بزرگترین مجتمع دانشگاهی در آمریکای شمالی شناخته شده است.
این دانشگاه در حال حاضر بیش از 650 رشته در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ارائه کرده است. ازجمله رشته‌های این دانشگاه می‌توان به حقوق، علوم اجتماعی، علوم تدریس و آموزش، ادبیات و زبان شناسی، هنر و موسیقی، الهیات و علوم دینی، داروسازی، بیوشیمی، علوم کامپیوتر، اقتصاد و سیاست، مدیریت، ارتباطات، برنامه ریزی و طراحی محیط زیست، محیط زیست و توسعه پایدار، معماری، علوم بهداشتی، علوم انسانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم بنیادی، مهندسی پزشکی، دندانپزشکی، پزشکی، دامپزشکی، زیست شناسی، بیوانفورماتیک، زیست شناسی و آسیب شناسی سلولی و… اشاره کرد. برای مشاهده لیست تمامی رشته‌ها به وب‌سایت دانشگاه مراجعه کنید.
دانشجویان برای ورود به این دانشگاه حتما باید مدرک زبان فرانسوی داشته باشند، در غیراینصورت به هیچ عنوان پذیرش آن‌ها انجام نخواهد شد. بیشتر دانشجویان برای ادامه تحصیل در این دانشگاه به سطح B2 زبان فرانسه نیاز دارند.
هزینه تحصیل در این دانشگاه در مقطع کارشناسی به طور میانگین حدود 20400 دلار و در مقطع تحصیلات تکمیلی 19597 دلار در سال خواهد بود. البته میزان شهریه با توجه به نوع رشته متفاوت خواهد بود.

پژوهش

با درآمد تحقیقاتی بیش از نیم میلیارد دلار، UdeM از نظر فعالیت های تحقیقاتی در بین تمام دانشگاه های کانادا در رتبه سوم قرار دارد و از سال 2005 در کبک رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

2640 استاد و محقق مشهور بین المللی، از درخشان ترین ذهن های نسل خود
465 واحد تحقیقاتی
37 موسسه بهداشتی همکار
550 پروژه توسط بنیاد نوآوری کانادا و دولت کبک تامین مالی شده است

دانشگاه کبک

دانشگاه کبک شهر مونترال یک دانشگاه دولتی است که در سال 1969 به دنبال ادغام 5 موسسه آموزشی مونترال شکل گرفت. در این دانشگاه بیش از 300 رشته تدریس می‌شود، دانشگاه کبک 5 پردیس دارد که پردیس اصلی آن در مرکز مونترال دارد.
دانشگاه کبک دارای 6 دانشکده به نام‌های دانشکده هنر، دانشکده ارتباطات، دانشکده مطالعات مدیریت، دانشکده علوم تربیتی، دانشکده علوم اجتماعی و دانشکده علوم سیاسی و حقوق می‌باشد.
هرساله پذیرش بیش از 3500 دانشجو از بیش از 90 کشور جهان را انجام می‌دهد و به دلیل برنامه آموزشی و پروژه‌های تحقیقاتی که دارد در سراسر جهان شناخته شده است. تمامی دروس در این دانشگاه به زبان فرانسه تدریس می‌شود و دانشجویانی که به دنبال پذیرش هستند باید مدرک زبان فرانسوی آن‌ها سال گذشته صادر شده باشد. ازجمله آزمون‌های زبان فرانسوی که در این دانشگاه اعتبار دارد می‌توان به TFI، TCF ، DELF، DALF اشاره کرد. معدل هم بالای 70 درصد باشد.
هزینه تحصیل در این دانشگاه با توجه به نوع رشته متغیر خواهد بود. به طور میانگین هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی 18 تا 24 دلار، هزینه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی 13 تا 21 دلار کانادا می‌باشد.

این دانشگاه رتبه بین 400 تا 500 جهانی و رتبه 9 در کانادا را دارد. این دانشگاه 7 دانشکده اصلی و چندین دانشکده فرعی دارد:

  • دانشکده هنر
  • دانشکده ارتباطات
  • دانشکده تعلیم و تربیت
  • دانشکده علوم مدیریت
  • دانشکده علوم سیاسی
  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده طراحی مد
  • دانشکده علوم شناختی
  • دانشکده علوم محیطی
  • دانشکده سلامت و جامعه
  • دانشکده مطالعات بین‌المللی
  • دانشکده تئاتر
  • دانشکده هنرهای تجسمی
  • و …

دانشگاه پلی تکنیک مونترال

این دانشکده مهندسی دو زبانه قبلا به عنوان مدرسه پلی تکنیک یا موسسه اکول پلی تکنیک شناخته می‌شود. دانشگاه پلی تکنیک مونترال توانسته رشته‌های مهندسی بسیاری را در زمینه کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ارائه کند. این دانشگاه به دلیل داشتن کیفیت آموزش بالا، اخذ استانداردهای آموزشی، شرکت در پروژه‌های تحقیقاتی و بخش‌های آموزشی و…. شهرت بسیاری پیدا کرده است. دانشگاه پلی تکنیک به دلیل قرار گرفتن در پروژه‌های مهندسی به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر در این زمینه شناخته می‌شود. این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین و فعال‌ترین مراکز علمی و فناوری آمریکای شمالی شناخته شده است، توانسته در 16 تخصص برنامه‌های آموزشی معتبری را در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه دهد. ازجمله رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه می‌توان به امنیت سایبری شبکه رایانه ای، معماری و مدیریت امنیت سایبری، شبکه و امنیت، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی محیط زیست، مهندسی هوافضا، مهندسی پزشکی، مهندسی مواد، مهندسی معدن، مهندسی برق، مهندسی زمین شناسی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، ریاضیات و… اشاره کرد.
تمامی دروس در این دانشگاه به زبان فرانسوی تدریس می‌شوند، اما در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد برخی از دروس به زبان انگلیسی تدریس خواهند شد.
هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی این دانشگاه حدود 19هزار دلار سال، در مقطع کارشناسی ارشد 21 هزار دلار در سال و در مقطع دکتری حدود 3800 دلار در سال است. هزینه تحصیل به عوامل بسیاری بستگی دارد.

چرا مدرسه پلی تکنیک مونترال را انتخاب کنید؟

دانشکده پلی تکنیک مونترال بودجه تحقیقاتی سالانه 75 میلیون دلار کانادا دارد. برخی از ویژگی های منحصر به فرد این موسسه در زیر ذکر شده است:

رتبه بندی دانشگاهی 2018 (ملی): بیست و نهم در کانادا
رتبه بندی دانشگاه 2018 (قاره): 231 در قاره
رتبه بندی دانشگاه ۲۰۱۸ (بین المللی): ۷۰۹ در جهان
ویژگی های کلیدی
رتبه اول در کانادا برای تعداد کرسی های تحقیقاتی
دارای 20 کرسی تحقیقات صنعتی، 25 کرسی تحقیقاتی کانادا و 1 کرسی تحقیقات عالی کانادا
همکاری با 2 موسسه اول کانادا (Ivado و TransMedTech) با بودجه 340 میلیون دلار کانادا در طول هفت سال
بودجه اکتساب سالانه 1 میلیون دلاری برای کتابخانه دارد

دانشگاه پلی تکنیک مونترال

دانشگاه کنکوردیا

یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی دولتی که در شهر مونترال استان کبک واقع شده است، دانشگاه کنکوردیا می‌باشد. نام این دانشگاه در لیست برترین دانشگاه‌های مونترال قرار گرفته است و در سال 1974 تاسیس شد. این دانشگاه به آموزش آنلاین، نوآوری و تحقیقاتی که انجام می‌دهد شناخته شده است. دانشگاه کنکوردیا دارای دو پردیس است که پردیس سر جورج ویلیامز که در مرکز شهر قرار دارد به عنوان پردیس اصلی معرفی شده است.
دانشگاه کنکوردیا دارای چهار دانشکده هنرهای زیبا، هنر و علوم، مهندسی و علوم کامپیوتر و تجارت جان مولسون است. در این دانشگاه دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. هر ساله بیش از 5 هزار دانشجو در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند که از این تعداد تنها 20 درصد آن‌ها را دانشجویان بین‌المللی تشکیل داده‌اند.
این دانشگاه رشته‌های مختلفی چون تاریخ هنر، بازیگری تئاتر، هنرهای تجسمی، تاریخ هنر و مطالعات فیلم، جامعه شناسی، ادبیات انگلیسی، آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم، مطالعات فرانسه، زبانشناسی، مطالعات فیلم، روزنامه نگاری، مطالعات زنان، ارتباطات و مطالعات فرهنگی، مطالعات بازرگانی، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، مهندسی صنایع، مهندسی هوا فضا، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی عمران، شیمی، زیست شناسی، اکولوژی، اقتصاد، تجارت بین الملل، حرکت شناسی و فیزیولوژی ورزشی بالینی، ریاضیات و آمار، بیوشیمی، فلسفه، فیزیک، مطالعات شهری و برنامه ریزی شهری، روانشناسی و… را به دانشجویان ارائه کرده است.
آزمون‌های زبان قابل قبول در این دانشگاه در مقطع کارشناسی IELTS، PTE Academic، TOEFL Ibt، DET – Duolingo English Test، CPE – Cambridge C2 Proficiency،
CAE – Cambridge C1 Advanced و در مقطع تحصیلات تکمیلی PTE – Pearson Test of English، CPE – Cambridge C2 Proficiency، CAEL، DET – Duolingo English Test می‌باشد.
هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در این دانشگاه حدود 20 هزار دلار و در مقاطع تحصیلات تکمیلی حدود 22 هزار دلار در سال است. البته این هزینه‌ها با توجه به عوامل مختلف متغیر خواهند بود.

دانشگاه کنکوردیا رتبه 522 در دنیا و 22 در کانادا را دارد. ددلاین‌ها برای اپلای در پاییز برای دانشجویان بین‌المللی ژانویه و فوریه است و در ماه زمستان ژوئن و اوایل ژوئیه است.

حدود 15 درصد از دانشجویان بین‌المللی این دانشگاه را ایرانیان تشکیل می‌دهند. این دانشگاه 3 خوابگاه دارد و دانشجویان می‌توانند اتاق یا سوئیت یک نفره/ دو نفره با هزینه 4000 تا 9000 دلار رزرو کنند.

دانشگاه اچ سی

این دانشگاه به عنوان اولین مدرسه تجارت و بازرگانی مونترال شناخته شده است و در سال 1907 تاسیس شد. دانشگاه اچ سی به عنوان اولین مدرسه در آمریکای شمالی که دارای اعتبار سه گانه AACSB ، AMBA  و  EQUIS بوده شناخته شده است. بیش از 144 برنامه آموزشی در این دانشگاه ارائه شده که بیشتر آن‌ها به زبان انگلیسی و فرانسوی تدریس می‌شوند و برخی از این محتواها به زبان اسپانیایی برای دانشجویان تدریس خواهد شد. البته دانشجویان این دانشگاه علاوه بر داشتن مدرک انگلیسی باید به فرانسوی نیز مسلط باشند. در این دانشگاه بیش از 14 هزار دانشجو هر سال تحصیل می‌کنند که از این تعداد تنها 30 درصد آن‌ها را دانشجویان بین‌المللی تشکیل داده‌اند.

از رشته‌هایی که در دانشگاه اچ سی مونترال تدریس می‌شود می‌توان به مدیریت بازرگانی، حسابداری، امورمالی، مدیریت منابع انسانی، تجارت بین الملل، بازاریابی، مدیریت پروژه، علوم تجزیه و تحلیل داده ها، اقتصاد، مدیریت زنجیره تأمین، ام بی ای (MBA)، مدیریت کسب و کار، رفتار سازمانی و منابع انسانی، مدیریت تدارکات  اشاره کرد.
هزینه تحصیل در این دانشگاه در مقطع کارشناسی حدود 28 دلار و در مقطع تحصیلات تکمیلی حدود 18 هزار دلار می‌باشد. شهریه‌ها ثابت نیستند و با توجه به نوع رشته، تعداد واحدها و… متغیر خواهد بود.

رنکینگ بین‌المللی این دانشگاه 140 و رنکینگ در کانادا 6 است. ددلاین ترم پاییز این دانشگاه از 1 مارس تا 1 می است و ترم زمستان از از یک مارس تا یک اکتبر

 

دانشگاه اچ سی

کالج های مونترال

برای تحصیل در دانشگاه‌های استان کبک، گذراندن دوره کالج در این استان الزامی است. دانشجویان برای ورود به دانشگاه‌های مونترال به مدرک کالج این کشور نیاز دارند. این قانون صرفا برای استان کبک است و دیگر استان‌های کانادا این قانون را نخواهند داشت. در ادامه با دو کالج معروف مونترال آشنا خوهید شد:

کالج داسون

یکی از کالج‌های معتبر کشور کانادا که در سال 1945 فعالیت خود را آغاز کرد، کالج داسون نام دارد. این کالج در مقطع پیش دانشگاهی و فنی حرفه‌ای دو برنامه تحصیل متفاوت را به دانشجویان ارائه کرده است. تنها نقطه مشترک آن‌ها در دروس عمومی می‌باشد.
رشته‌های ارائه شده در این کالج هنر، ارتباطات، ادبیات ، زیست‌شناسی، مردم‌شناسی، شیمی، فناوری، مهندسی عمران، طراحی داخلی، فناوری، علوم کامپیوتر، حسابداری و مدیریت است. دانشجویان برای ادامه تحصیل در این کالج برای شهریه‌ای بالغ بر 16 هزار دلار بپردازند.

کالج داسون

کالج جان ابوت

یکی از کالج‌های انگلیسی زبان کشور کانادا که است که به عنوان یکی از 8 کالج انگلیسی زبان استان کبک هم شناخته می‌شود. کالج جان ابوت در سال 1970 در نواحی غربی جزیره مونترال تاسیس شد و بیش از 7500 دانشجو دارد. این کالج محوطه‌ای مشترکی با دانشگاه مک گیل دارد و زیر نظر این دانشگاه فعالیت می‌کند.

مزایای تحصیل در مونترال

ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و کالج‌های این کشور در مقایسه با دیگر شهرهای کانادا با مزایای بسیاری همراه است:

  • برخورداری از استانداردهای بالای آموزشی
  • برخورداری از آموزش در بهترین دانشگاه‌های جهان
  • هزینه تحصیل در این شهر در مقایسه با دیگر شهرها بسیار کمتر است
  • اعتبار بالای مدارک فارغ‌التحصیلی از دانشگاه
  • دو زبانه بودن بیشتر دانشگاه‌ها و کالج‌های این کشور

کلام آخر

کشور کانادا، یکی از بهترین و محبوب‌ترین مقاصد دانشجویان بین‌المللی است. سیستم آموزشی با کیفیت، بازار کار مناسب، رفاه اقتصادی و… همه از دلایلی هستند که باعث شده تا دانشگاه‌های کشور کانادا طرفدار بسیاری داشته باشد. در این مطلب سعی کردیم تا مطالب جامع و کاملی درباره شهر مونترال و دانشگاه‌های معتبر آن در اختیارتان قرار دهیم.

بهنام فارسی

بهنام فارسی

بهنام، موسس و مدیرعامل کن‌اپلای و فارغ التحصیل ارشد از دانشگاه کنکوردیا کانادا، باور دارد که با افزایش تعداد افراد متقاضی به مهاجرت تحصیلی، افراد و مسئولین حوزه‌های مرتبط باید دست به دست هم بدهند، تا این فرایند را برای دانشجویان اینترنشنال، آسان‌تر و ارزان‌تر شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد تحصیل در خارج از کشور

زبان تحصیل در دانشگاه‌های مونترال چه زبانی است؟
شهر مونترال یک شهر دوزبانه بوده و مردن در آن هم به زبان فرانسوی و هم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. از این رو برای ورود به برخی از دانشگاه‌های مونترال هم می‌توانید از مدرک زبان فرانسوی و هم از مدرک زبان انگلیسی استفاده کنید.
آیا دانشگاه‌های مونترال معتبر هستند؟
دانشگاه‌های این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند به طوری که جزو برترین و معتبرترین دانشگاه‌های کانادا به شمار می‌روند.  
آیا به دانشجویان بین‌المللی در این دانشگاه بورسیه تعلق می‌گیرد؟
بله دانشگاه‌های مونترال هم مانند دانشگاه‌های دیگر امتیازات و بورسیه‌های خاصی را برای دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی  در نظر می‌گیرند.
تحصیل در کالج‌های استان کبک به چه صورت است؟
دوره‌های کالج در این استان به دو صورت است: دوره آمادگی ورود به دانشگاه و دوره‌های حرفه‌ای است. این دو دوره تنها در دروس عمومی با یکدیگر تفاهم دارند.

دیدگاه‌های شما

شما میتوانید دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید و یا به منظور پاسخگویی به سوالات خود اقدام به رزرو وقت مشاوره کنید.

دیدگاه ساجده رضوی:

دانشگاه های مونترال بورسیه هم میدن؟

دیدگاه mohsen:

زبان دانشگاه های مونترال فرانسویه یا انگلیسی هم اوکیه؟

دیدگاه هستی علایی:

بهترین ترم برای اپلای دانشگاه های مونترال کدومه؟

دیدگاه محرک:

کدوم دانشگاه های مونترال فرانسوی زبان هستن؟

ازما بپرسید!

شما میتوانید دیدگاه و سوالات خود را در قسمت زیر برای ما ارسال کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.

آدرس ایمیل شما مننتشر نمی شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

همین حالا شروع کن!

شما می توانید زمان و روز مورد نظر خود را برای مشاوره رزرو کنید تا مشاوران ما شرایط شما را بررسی و بهترین مسیر پیشرفت تحصیلی را به شما ارائه دهند.

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

با رزرو وقت مشاوره رایگان فرآیند پذیرش تحصیلی خود را همین حالا شروع کن.

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

مشاوران حرفه‌ای ما در تلاش هستند تا به آنچه‌ که لایق آن هستید برسید.

CanApply Newsletter Icon

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه "کن‌اپلای" علاوه بر دریافت اخرین اخبار مربوط به مهاجرت به کشورکانادا، از 50 دلار تخفیف ویژه کاربران نیز بهره‌مند شوید
کلیه حقوق این سرویس محفوظ و متعلق به شرکت کن‌اپلای می‌ باشد.