بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
ژانویه 7, 2023
14 دقیقه زمان مطالعه

لیست دانشگاه های کانادا بر اساس استان و رنکینگ برای اپلای

بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
ژانویه 7, 2023
14 دقیقه زمان مطالعه

لیست دانشگاه های کانادا بر اساس استان و رنکینگ برای اپلای

شاید مدت ها است که فکر شما درگیر ادامه تحصیل در یک کشور دیگر است. امروز ما قصد داریم یکی از بهترین کشورها برای ادامه تحصیل را به شما معرفی کنیم. دانشگاه های خوب، تحصیلات عالی، موقعیت شغلی مناسب، سطح فرهنگ بالا و … همه از عواملی است که بسیاری از افراد را در سراسر دنیا به کشور کانادا برای ادامه تحصیل جذب می کند. اگر قصد دارید بیشتر با دانشگاه های این کشور آشنا شوید با ما همراه باشید.

لیست دانشگاه های برتر کانادا

  • آلبرتا ( University Of Alberta)
    این دانشگاه دولتی، رتبه ۸۱ را در جهان داراست. ۱۸ دانشکده و نزدیک به ۴۰۰ رشته متنوع دارد. همچون، پرستاری، داروسازی، پزشکی و… از رشته های آلبرتا است و در سال ۱۹۰۸ تاسیس شده است.
  • بریتیش کلمبیاThe University Of British Columbia))
    این دانشگاه رتبه ۵۱ را در جهان داراست و در سال ۱۹۰۸ تاسیس شد. بریتیش کلمبیا جزو دانشگاه های دولتی است. رشته های این دانشگاه بسیار زیاد است مانند ، حسابداری، فیزیوتراپی و … است.
  • کلگری University Of Calgary))
    در سال ۱۹۶۶ این دانشگاه دولتی در شهر کلگری تاسیس شد. بیش از ۲۰۰ رشته در این دانشگاه تدریس می شود. مانند پرستاری، مهندسی و … رتبه جهانی کلگری ۲۳۳ است.

لیست دانشگاه های کانادا

این دانشگاه دولتی در سال ۱۹۴۲ تاسیس شد.دارای حدود ۶۵ رشته مانند  امور بین الملل و روزنامه نگاری است. ۳۲۳ رتبه جهانی آن است.

این دانشگاه دولتی که در جهان رتبه ۵۲۲ را داراست، در سال۱۹۷۴  تاسیس شد. رشته های متنوع همچون  فلسفه، مدیریت و … در کنکوردیا تدریس می‌شود.

این دانشگاه دولتی در سال ۱۸۱۸ تاسیس شد. رنکینگ جهانی این دانشگاه ۲۹۱ است. از رشته های متنوع این دانشگاه می توان به زیر شاخه های کشاورزی و معماری اشاره کرد.

  • گلف (University Of Guelph )

در سال ۱۹۶۴، گلف که یک دانشگاه دولتی است تاسیس شد. گلف رتبه ۶۰۰ را در جهان دارد. رشته های هنرهای زیبا، دامپزشکی و… جزئی از رشته های متنوع این دانشگاه است.

  • اکول پلی تکنیک ( Ecole Polytechnique)
    این دانشگاه رتبه ۶۱ را در جهان دارد و در سال ۱۹۷۶ تاسیس شده و دولتی است. از رشته های متنوع این دانشگاه می توان به  نجوم و اقتصاد اشاره کرد.
  • لاوال (Laval University)

در سال ۱۸۵۲، این دانشگاه دولتی تاسیس شده است. رتبه ۴۲۰ جهانی به لاوال متعلق است. پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و … در آن تدریس می‌شود.

در سال ۱۸۲۱، دانشگاه دولتی مک گیل تاسیس شد. رنکینگ جهانی مک گیل ۳۵ است. پزشکی و هنر جزو رشته های این دانشگاه است.

مک مستر در سال ۱۸۸۷ تاسیس شد که یک دانشگاه دولتی است. این دانشگاه در جهان رتبه ۱۴۴ را دارد. همینطور دارای اکثریت رشته های  پیراپزشکی و پزشکی است.

یکی از دانشگاه های دولتی کانادا، دانشگاه مانیتوبا است که در سال ۱۸۷۷ تاسیس شد. رنکینگ جهانی این دانشگاه بین ۶۰۱ تا ۶۵۰ متغیر است. و از رشته های تحصیلی آن می توان به پزشکی و هنر … اشاره کرد.

  • مموریال (Memorial University Of Newfoundland)
    مموریال یک دانشگاه دولتی با رتبه جهانی ۷۵۱ است که در سال ۱۹۲۵ شهر تاسیس شد. انواع رشته های مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه در آن تدریس می شود.
  • مونترال (University Of Montreal)

در سال ۱۸۷۷ دانشگاه مونترال، که یک دانشگاه دولتی است؛ شروع به کار کرد. این دانشگاه در جهان، رتبه ۱۱۸ را دارد و تربیت مدرس، حقوق و … در مونترال تدریس می شود.

در سال ۱۸۲۷ این دانشگاه دولتی تاسیس شد. این دانشگاه دارای رنکینگ جهانی ۲۶ است. بیش از ۷۰۰ رشته مانند هنر، دندانپزشکی و … در آن تدریس می‌شود.

در سال ۱۷۸۵ این دانشگاه  تاسیس شد. رتبه جهانی این دانشگاه دولتی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ است. از رشته های این دانشگاه می‌توان به  جنگلداری، بازرگانی و … اشاره کرد.

یک دانشگاه دولتی است که در سال ۲۰۰۲ شروع به کار کرد. رتبه جهانی آن ۷۵۴۸ است. رشته های فیزیک پزشکی، مهندسی هسته ای و … را می‌توان در این دانشگاه ادامه داد.

  • اتاوا( University Of Ottawa)
    در سال ۱۸۴۸ این دانشگاه دولتی تاسیس شد. پزشکی، انواع مهندسی ها و… همه اتاوا با رنکینگ جهانی ۲۳۰ قابل تحصیل است.
  • موسسه ملی تحقیقات علمی، دانشگاه کبک (University Of INRS)
    یک دانشگاه دولتی که در سال ۱۹۶۹ با رتبه جهانی ۱۸۹۸ تاسیس شد.

این دانشگاه با بیش از ۹۵ درصد رضایت، رشته های علوم آبی، زیست شناسی، و … را تدریس می‌کند.

یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۸۴۱ تاسیس شد. رتبه جهانی آن ۲۳۹ است. اگر قصد تحصیل در رشته های علوم انسانی، حقوق و … را دارید می‌توانید به آن مراجعه کنید.

رنکینگ جهانی ۷۴۸ به این دانشگاه متعلق بوده و یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۹۷۴ تاسیس شده است. حرکت شناسی، رقص، ژنتیک  و … در آن تدریس می شود.

در سال ۱۹۰۷ این دانشگاه دولتی تاسیس شد. این دانشگاه در رشته‌های کشاورزی، بیوتکنولوژی و ژنوم دامی پیشرفت زیادی کرده و دارای رتبه جهانی ۴۳۹ است. رشته های مهندسی، تجارت و … تدریس می‌شود.

رنکینگ جهانی ۵۹۹ متعلق است به دانشگاه دولتی شربروک که در سال ۱۹۵۴ تاسیس شده است. رشته‌های تربیت بدنی، مهندسی در این دانشگاه تدریس می‌شود.

  • سایمون فریزر (Simon Fraser University)

در سال ۱۹۶۵ این دانشگاه دولتی بنیان گذاری شد و رتبه ۲۵۰ را در دنیا دارد. رشته های هنر، علوم ارتباطات  و … هر ساله در این دانشگاه برگزار می‌شود.

در سال ۱۹۶۳ این دانشگاه دولتی  بنیان گذاری شد. ویکتوریا دارای رتبه ۳۷۰ جهانی است و رشته های میکروبیولوژی، شیمی و … را داراست.

این دانشگاه دولتی در سال ۱۹۶۵ تاسیس شد و رتبه جهانی ۱۷۹ را داراست. رشته های ریاضی، تجارت و… در این دانشگاه وجود دارد.

۱۸۷۸ این دانشگاه دولتی تاسیس شد. رتبه ۲۰۳ جهانی متعلق به وسترن است و رشته های علوم انسانی، پیراپزشکی و … در آن تدریس می شود.

این دانشگاه دولتی در سال ۱۹۵۹ بنیان‌گذاری شد. رتبه جهانی آن ۵۱۵ است. رشته های پزشکی، حقوق و صدها رشته دیگر در این دانشگاه تدریس می شود.

در سال ۱۸۵۷  این دانشگاه دولتی تاسیس شد. رتبه جهانی ویندزور بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ متغیر است. رشته های هوانوردی، بازیگری و… در این دانشگاه تدریس می شود.

لیست سایر دانشگاه های کانادا

یک دانشگاه دولتی است، که در سال ۱۸۳۸ آغاز به کار کرد. رتبه جهانی این دانشگاه ۱۵۳۱ است. علوم پایه، تغذیه و صد ها رشته دیگر جزو رشته های این دانشگاه است.

در سال ۱۹۷۰، این دانشگاه دولتی  تاسیس شد و دارای رنکینگ جهانی ۱۵۱۴ است.  مشاوره، بهداشت و … در این دانشگاه تدریس می شود.

یکی از بزرگترین دانشگاه های خصوصی در کانادا است که در سال ۱۸۶۰ بنیانگذاری شد. رشته های هنر، موسیقی و … در آن تدریس می شود. آگوستانا رتبه ۸۱ جهانی را داراست.

در سال ۱۸۴۳ این دانشگاه دولتی  تاسیس شد. رنکینگ جهانی آن۲۶۳۴است. رشته های زبان انگلیسی، نمایش و … را داراست.

براندون یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۸۸۹ تاسیس شد. و رتبه جهانی آن ۲۶۱۶ است. علوم سیاسی، آموزش کودکان استثنایی و … از رشته های این دانشگاه است.

رتبه ۷۷۱ جهانی متعلق است به این دانشگاه دولتی که در سال ۱۹۶۴ تاسیس شد. در دانشکده های این دانشگاه انواع رشته ها شامل حسابداری،  فلسفه و … تدریس می شود.

رنکینگ جهانی ۳۰۱۴ متعلق است به  این دانشگاه که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده است. رشته های  زیست شناسی، تاریخ و … در این دانشگاه دولتی قابل تدریس است.

در سال ۱۸۲۹ این دانشگاه دولتی تاسیس شد و اکنون رتبه جهانی ۳۱ را دارا است. امکان تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و … در این دانشگاه وجود دارد.

یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۹۶۵ تاسیس شده است و دارای رتبه جهانی ۱۰۵۵ است. در مورد رشته های این دانشگاه می توان به پزشکی، حقوق و … اشاره کرد.

در سال ۱۹۶۰ این دانشگاه دولتی تاسیس شده است که دارای رشته های BBA, علوم سیاسی، پرستاری و صد ها رشته دیگر است. رنکینگ بین المللی آن ۱۷۰۴ است.

در سال ۱۹۶۷ این دانشگاه دولتی تاسیس شد که اکنون دارای رنکینگ جهانی ۱۲۷۸ و دولتی است. رشته های تفریح درمانی، اقتصاد و … در آن تدریس می شود.

این دانشگاه دولتی در سال ۱۹۶۳ تاسیس شد و اکنون دارای رتبه جهانی ۱۷۰۹ است. رشته های حقوق، مهندسی، مدیریت و … در مونکتون تدریس می شود.

در سال ۱۸۳۹ این دانشگاه دولتی تاسیس شده است. و ۱۵۲۴ رنکینگ جهانی آن است. زبان انگلیسی، بیولوژی، هوانوردی و … از رشته های این دانشگاه است.

این دانشگاه دولتی در سال ۱۸۷۳ تاسیس شده و دولتی است. رتبه ۲۶۳۰ جهانی را داراست و رشته هایی همچون علوم پایه، مطالعات دینی، زنان، فلسفه و … در آن تدریس می شود.

نیپیسینگ دولتی است و در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده است. رنکینگ بین المللی آن ۲۱۸۹ است و رشته هایی همچون جرم شناسی، مطالعات کودک و خانواده و … در آن موجود است.

یک دانشگاه دولتی با رتبه جهانی ۳۲۱، که در سال ۱۹۰۵ تاسیس شده است. رشته های تحصیلی این دانشگاه مربوط به کشاورزی است. مانند علوم دامی، محیط زیست و …

رتبه جهانی ۱۴۲۷ را داراست و در سال ۱۹۶۹ به عنوان یک دانشگاه دولتی شروع به کار کرده است. پرستاری، امور مالی، تغذیه، رادیوگرافی و … رشته‌های این دانشگاه هستند.

در سال ۱۹۶۹، تاسیس شد. دولتی است و رتبه جهانی ۴۵۳۳ است. انواع رشته های مدیریت مانند شهری، بحران، مالی و … در آن تدریس می شود.

در سال ۱۹۷۴ تاسیس شده است و دولتی است. رشته های مهندسی و … در آن تدریس می شود. رتبه جهانی آن ۱۱۵۲ است.

یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۹۷۲تاسیس شده است. رتبه جهانی آن ۱۰۶۸ است و رشته های شامل بازرگانی، بیمه، مدیریت و … است.

در سال ۱۹۸۳ این دانشگاه دولتی شروع به کار کرد. ۴۲۸۰ رتبه جهانی آن است و رشته های مهندسی و … تدریس می شود.

یک دانشگاه دولتی است که در سال ۱۹۶۹ تاسیس شده است و رتبه جهانی آن ۳۲۶ است. رشته هایی نظیر انیمیشن، زبان انگلیسی و … در آن تدریس می شود.

رتبه جهانی این دانشگاه ۶۰۱ است و در سال ۱۹۲۷ تاسیس شده است. مهندسی کامپیوتر، هنر و … در آن تدریس می شود و دولتی است.

در سال ۱۹۶۹تاسیس شده و دولتی است. رتبه جهانی آن بین ۴۰۱ تا ۵۰۰ است و رشته هایی همچون مدیریت، مددکاری و … تدریس می شود.

در سال ۱۹۶۹این دانشگاه دولتی تاسیس شد که رتبه جهانی آن ۲۳۱۷ است و رشته هایی همچون علوم دریایی و … را داراست.

در سال ۱۹۶۹ این دانشگاه دولتی تاسیس شد و رنکینگ جهانی آن ۱۵۸۲ است. پزشکی و پیراپزشکی و … در آن تدریس می شود.

در سال ۱۹۴۸ تاسیس شده است و دولتی است. رتبه جهانی آن ۴۵۷ است و رشته های مهندسی، مدیریت و … را داراست.

در ۱۸۹۰ تاسیس شده و دولتی است. رتبه جهانی آن ۵۹۸۰ است و دارای رشته های بازرگانی، آموزش و … است.

این دانشگاه خصوصی است و در سال ۱۸۱۸ بنیانگذاری شده است. رنکینگ جهانی آن ۵۹۸۰ است. رشته های مدیریت، ترجمه و … تدریس می شود.

در سال ۱۸۵۳ تاسیس شده و دولتی است. رتبه جهانی آن ۱۵۲۱ است. هنر، اقتصاد و … را داراست.

دولتی است و در سال ۱۸۶۵ تاسیس شده است. رتبه جهانی آن ۹۳۶۸ است و رشته های فلسفه، روانشناسی و … را داراست.

سال تاسیس آن ۱۸۴۸ و دولتی است. رتبه جهانی ۸۸۲۱ را دارد و رشته هایی مثل فلسفه و … اشاره کرد.

خصوصی است و در سال ۱۹۱۰ تاسیس شده است. دارای رتبه جهانی ۴۶۰۲ است و رشته هایی همچون جرم شناسی و روانشناسی دارد.

  • University of Sudbury( سادبری)

رنکینگ جهانی این دانشگاه۱۲۵۹۶ است و در سال ۱۹۱۳ تاسیس شده است. دولتی است و دارای رشته هایی همچون فلسفه و روزنامه نگاری.

سال ۱۸۵۲ تاسیس شده و دارای رشته های همچون الهیات و … است. دولتی است و رتبه جهانی آن ۱۱۳۱۸ است.

دولتی است و در سال ۱۹۶۴ تاسیس شده است. رتبه جهانی آن ۱۱۸۳ است و دارای رشته های هنر، تاریخ و … است.

در سال ۱۸۵۱ تاسیس شده و دولتی است. رتبه جهانی آن ۱۰۷۶۰ است و رشته هایی همچون اخلاق، حقوق و … دارد.

در سال ۱۹۶۲ تاسیس شده و خصوصی است. رنکینگ بین المللی آن ۲۱۸۲ است و رشته هایی همچون بازیگری، اقتصاد و … دارد.

این دانشگاه دولتی در سال ۱۹۶۳ تاسیس شده است و دارای رتبه جهانی ۳۶۴ است. از رشته های آن می توان به مهندسی، بازرگانی و … اشاره کرد.

دولتی است و رتبه جهانی آن ۸۲۴ است. دارای رشته هایی همچون موسیقی، هنر و … است و در سال ۱۹۱۱ تاسیس شده است.

این دانشگاه دولتی در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده است و رتبه جهانی آن ۱۱۳۱ است. رشته های علوم پایه، مدیریت و … دارد.

لیست کالج های کانادا

سال تاسیس: ۱۹۷۰
رتبه جهانی: ۱۶
نوع کالج: خصوصی
رشته ها: حسابداری، بازاریابی و …

  • Lasalle College لاسال
    سال تاسیس: ۱۹۵۹
    رتبه جهانی:۱۵۷

نوع کالج: خصوصی
رشته ها: طراحی لباس، تجارت و …

  • TAV تی ای وی
    سال تاسیس: ۱۹۸۹
    رتبه جهانی: ۱۹۷۸۶
    نوع کالج: خصوصی
    رشته ها: حسابداری، ارتباطات و …
  • Cumberland College کومبرلند
    سال تاسیس: ۱۹۸۹
    رتبه جهانی: ۲۴۰
    نوع کالج: خصوصی
    رشته ها: حقوق، تجارت و …
  • Ascent College اسکنت
    سال تاسیس: ۱۶۶۵
    نوع کالج: خصوصی
    رشته ها: الهیات، تاریخ و …
  • Terbas College ترباس
    سال تاسیس: ۱۹۷۹
    رتبه جهانی: ۱۲۲۳۱
    نوع کالج: خصوصی
    رشته ها: موسیقی، بازرگانی و …
  • Confederation Collegeکانفدریشن

سال تاسیس: ۱۹۶۷
رتبه جهانی: ۹۲۸۳
نوع کالج: دولتی
رشته ها: تجارت، تکنسین هواپیما و …

  • Georgian Collegeجورجین
    سال تاسیس: ۱۹۶۷
    رتبه جهانی: ۶۸۹۵
    نوع کالج: دولتی
    رشته ها: پرستاری، روانشناسی و …
  • Centennial College سنتینال
    سال تاسیس: ۱۹۶۶
    رتبه جهانی: ۵۳۱۲

نوع کالج: دولتی
رشته ها: بیوتکنولوژی، داروسازی و …

سال تاسیس: ۱۹۶۷
رتبه جهانی: ۴۷۱۶
نوع کالج: دولتی
رشته ها: ترجمه، مهندسی و …

سال تاسیس: ۱۹۶۵
رتبه جهانی: ۵۷۶۳
نوع کالج: دولتی
رشته ها: تبلیغات، بیمه و …

لیست کامل دانشگاه های کانادا بر اساس استان

استان بریتیش کلمبیا

  • دانشگاه رویال رودز
  • دانشگاه ونکوور آیلند
  • دانشگاه سایمون فریزر
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی
  • دانشگاه فریز ولی
  • دانشگاه تامپسون ریورز
  • دانشگاه ترینتی وسترن
  • دانشگاه ویکتوریا

استان آلبرتا

  • دانشگاه آتاباسکا
  • دانشگاه کلگری
  • دانشگاه مونت رویال
  • دانشگاه مک اوان
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه آگوستانا
  • دانشگاه لث بریج
  • دانشگاه کینگز
  • دانشگاه کنکوردیا

استان ساسکاتچوان

  • دانشگاه ساسکاچوان
  • دانشگاه رجینا
  • دانشگاه اولین ملل کانادا

استان مانیتوبا

  • دانشگاه برندون
  • دانشگاه منونایت
  • دانشگاه مانیتوبا
  • دانشگاه سنت پاول
  • دانشگاه وینیپگ
  • دانشگاه سنت بونیفیس

استان انتاریو

  • دانشگاه آلگوما
  • دانشگاه کارلتون
  • دانشگاه کینگ وسترن
  • دانشگاه مک مستر
  • دانشگاه کوئینز
  • دانشگاه متروپولتین تورنتو
  • دانشگاه ترنت
  • دانشگاه اتاوا
  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه وسترن اونتاریو
  • دانشگاه ویلفردلوریر
  • دانشگاه برشا
  • دانشگاه دومینیکان
  • دانشگاه لیکهد
  • دانشگاه نیپیسینگ
  • دانشگاه ریدمر
  • دانشگاه سنت پاول
  • دانشگاه گوئلف
  • دانشگاه سنت مایکل
  • دانشگاه ترینیتی کالج
  • دانشگاه ویندزور
  • دانشگاه یورک
  • دانشگاه ویکتوریا
  • دانشگاه واترلو
  • دانشگاه سادبری
  • دانشگاه تکنولوژی انتاریو
  • دانشگاه سنت جروم
  • دانشگاه سلطنتی کانادا
  • دانشگاه لورنشن
  • دانشگاه هورون
  • دانشگاه براک

استان کبک

  • دانشگاه بیشاپ
  • دانشکده ملی مدیریت دولتی
  • دانشگاه مونترال
  • دانشگاه کبک
  • موسسه ملی پژوهشی علمی
  • دانشگاه شربروک
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه پلی تکنیک مونترال
  • دانشگاه کنکوردیا
  • دانشکده فناوری برتر
  • دانشگاه کسب و کار HEC مونترال
  • دانشگاه لاوال
  • دانشگاه TELUQ

استان نوا اسکوشیا

  • دانشگاه آکادیا
  • دانشگاه سنت ماری
  • دانشگاه کینگز کالج
  • دانشگاه کیپ برتون
  • دانشگاه سنت آن
  • دانشگاه دالهاوزی
  • دانشگاه مونت سنت وینسنت
  • دانشگاه سنت فرانسیس خاویر
  • دانشگاه NSCAD

استان نیوبرانزویک

  • دانشگاه مونکتون
  • دانشگاه سنت توماس
  • دانشگاه مونت آلیسون
  • دانشگاه نیوبرانزویک

استان نیوفاندلند

  • دانشگاه مموریال نیوفاندلند

استان جزیره پرنس ادوارد

  • دانشگاه جزیره پرنس ادوارد

کلام آخر

حال با خواندن این مقاله می توانید به راحتی با مراجعه به لیست دانشگاه های کانادا برای اپلای در مورد آینده خود تصمیم گیری کنید.

 

بهنام فارسی

بهنام فارسی

بهنام، موسس و مدیرعامل کن‌اپلای و فارغ التحصیل ارشد از دانشگاه کنکوردیا کانادا، باور دارد که با افزایش تعداد افراد متقاضی به مهاجرت تحصیلی، افراد و مسئولین حوزه‌های مرتبط باید دست به دست هم بدهند، تا این فرایند را برای دانشجویان اینترنشنال، آسان‌تر و ارزان‌تر شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد تحصیل در خارج از کشور

آیا امکان تحصیل رایگان در کانادا وجود دارد؟
خیر، اما می توانید با دریافت بورسیه، بعضی از مخارج خود را جبران کنید.
پرطرفدار ترین رشته های تحصیلی در کانادا کدامند؟
رسانه و روزنامه نگاری، پزشکی، IT، کشاورزی، MBI و …
ارزان ترین دانشگاه های کانادا را نام ببرید؟
دانشگاه های آلبرتا، مک گیل، مموریال، اتاوا، تورنتو، دالهاوزی و بریتیش کلمبیا.
کالج با دانشگاه چه تفاوتی دارد؟
کالج ها اکثرا رشته های عملی را آموزش می دهند، در صورتی که دانشگاه ها روی رشته های تئوری کار می کنند.

دیدگاه‌های شما

شما میتوانید دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید و یا به منظور پاسخگویی به سوالات خود اقدام به رزرو وقت مشاوره کنید.

ازما بپرسید!

شما میتوانید دیدگاه و سوالات خود را در قسمت زیر برای ما ارسال کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.

آدرس ایمیل شما مننتشر نمی شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

همین حالا شروع کن!

شما می توانید زمان و روز مورد نظر خود را برای مشاوره رزرو کنید تا مشاوران ما شرایط شما را بررسی و بهترین مسیر پیشرفت تحصیلی را به شما ارائه دهند.

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

با رزرو وقت مشاوره رایگان فرآیند پذیرش تحصیلی خود را همین حالا شروع کن.

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

مشاوران حرفه‌ای ما در تلاش هستند تا به آنچه‌ که لایق آن هستید برسید.

CanApply Newsletter Icon

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه "کن‌اپلای" علاوه بر دریافت اخرین اخبار مربوط به مهاجرت به کشورکانادا، از 50 دلار تخفیف ویژه کاربران نیز بهره‌مند شوید
کلیه حقوق این سرویس محفوظ و متعلق به شرکت کن‌اپلای می‌ باشد.