بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
ژانویه 7, 2023
12 دقیقه زمان مطالعه

دانشگاه Nyit کانادا ونکوور + شرایط اپلای

بهنام فارسی
مهاجرت تحصیلی
ژانویه 7, 2023
12 دقیقه زمان مطالعه

دانشگاه Nyit کانادا ونکوور + شرایط اپلای

تحصیل در دانشگاه‌های برتر جهان و داشتن مدرک معتبر از دانشگاه‌های امریکایی رویای بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور است. دانشگاه NYIT یا موسسه فناوری نیویورک یکی از مشهورترین و پرافتخارترین دانشگاه‌های جهان است؛ که چندین شعبه در ایالات متحده و کشورهای دیگر دارد. یکی از پردیس‌های NYIT در شهر زیبای ونکوور قرار گرفته است. در ادامه امتیازهای تحصیل در پردیس دانشگاه NYIT کانادا ونکوور و شرایط لازم برای پذیرش این موسسه را توضیح می‌دهیم.

 معرفی دانشگاه Nyit کانادا ونکوور

موسسه فناوری نیویورک (New York Tech) دانشگاهی غیر انتفاعی و مستقل و مرکز آموزشی-تحقیقاتی برجسته‌ای در جهان است. NYIT در سال 1995 تاسیس شد و چهار پردیس در ایالات متحده امریکا دارد. سه پردیس در شهر نیویورک و دیگری در آرکانزاس. علاوه بر شعبه‌های درون امریکا، NYIT در شهرهای مهم دیگر جهان در امارات متحده عربی، چین و کانادا هم پردیس‌هایی دارد.

NYIT در مجموع پنج دانشکده و دو کالج دارد: دانشکده معماری و طراحی، دانشکده مهندسی و علوم محاسبات، دانشکده بهداشت، دانشکده مطالعات و آموزش بین رشته‌ای، دانشکده مدیریت، دانشکده علوم انسانی و دانشکده‌های پزشکی استئوپاتی. همۀ این مراکز با بیش از 70 برنامۀ متنوع تحصیلی بر تحقیقات علمی کاربردی تاکید دارند.

NYIT-Vancouver یکی از دانشگاه‌های معتبر کانادا است. در اصل یکی از پردیس‌های جهانی موسسه فناوری نیویورک مستقر در مرکز شهر ونکوور استان بریتیش کلمبیا است. دسترسی خوب و آسان به تمام امکانات شهری آن را محل خوبی برای دانشجویان علاقمند به تحصیل در کانادا تبدیل کرده است.

رنکینگ دانشگاه Nyit

دانشگاه NYIT یکی از بهترین موسسه های آموزشی ونکوور کانادا به حساب می‌آید. این دانشگاه با موسسات علمی دولتی و خصوصی و شرکت‌ها و کسب و کارها همکاری بسیاری دارد. رتبه جهانی دانشگاه NYIT ونکوور بر اساس رنکینگ اخبار ایالات متحده 32 است. با توجه به رنکینگ خوب دانشگاه، امکانات و طبیعت زیبای شهر ونکوور و معقول بودن هزینه های تحصیل در کانادا، این دانشگاه یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

معرفی رشته‌های دانشگاه NYIT  کانادا

موسسه تکنولوژی نیویورک کانادا ونکوور چندین رشته متنوع در حوزۀ مدیریت و کسب‌وکار و علوم کامپیوتر و IT دارد. تمام رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد و به مدت دو سال تحصیلی ارائه می‌شوند. بیایید نگاهی گذرا به این رشته‌ها بیاندازیم.

رشته های دانشگاه Nyit کانادا ونکوور

یک: Master of business administration finance

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی امور مالی یا M.B.A. در NYIT توسط اساتیدی مجرب تدریس می‌شود. دانشجویان این دوره به‌کارگیری مفاهیم مالی، تجزیه و تحلیل داده‌های مالی حاصل از منابع متعدد و نحوۀ ارزیابی استراتژی‌های سرمایه‌گذاری را می‌آموزند.

فارغ التحصیلان برای مشاغلی مانند مجری امور مالی شرکت‌ها، مدیر ارشد مالی، حسابرس، مشاور مالی، مشاور صندوق تامینی و مسئول وام آماده می‌شوند.

شرایط رشته مدیریت امور مالی موسسه تکنولوژی نیویورک کانادا:

  • مدرک کارشناسی با نمره GPA0 یا معدل معادل آن
  • ریز نمرات دوره کارشناسی
  • حداقل نمره 6 آیلتس، 79 تافل IBT یا 53 Pearson PTE

دو: Master of science energy management

کارشناسی ارشد مدیریت انرژی یکی از حوزه‌های مدیریت مهندسی است که بر مباحث مدیریت مالی، تجزیه و تحلیل پروژه، مدیریت عملیات و کنترل کیفیت تمرکز دارد. به‌علاوه دروس این دوره شامل تفکر انتقادی، ارتباطات و سایر مهارت‌های مورد نیاز در بازار جهانی امروز هم می‌شود.

دانش‌آموختگان رشته مدیریت انرژی موسسه فناوری نیویورک ونکوور پس از پایان دورۀ تحصیل می‌توانند مشاغلی مانند مامور انرژی، مدیر انرژی، مدیر محیط زیست، مدیر تاسیسات و متخصص انرژی‌های تجدیدپذیر را بر عهده بگیرند.

شرایط رشته مدیریت انرژی NYIT ونکوور:

  • مدرک کارشناسی با حداقل معدل معادل 2.85
  • ریز نمرات تحصیلی
  • مدرک زبان انگلیسی IELTS با حداقل نمره 6 یا نمره معادل سایر آزمون‌های مورد تایید NYIT

سه: Master of science information network and computer security

هدف رشته کارشناسی ارشد علوم امنیت اطلاعات، شبکه و کامپیوتر یافتن راه حل‌های فنی مختلف برای محدودکردن ریسک و کاهش اثرات اقدامات خصمانه در بستر فضای دیجیتال است. همچنین طراحی، پیاده‌سازی و نگهداری ابزارهای نرم‌افزاری برای پشتیبانی از امنیت شبکه در چندین سیستم عامل و نظارت بر چرخه حیات اطلاعات سازمان‌ها از مهارت‌های فارغ التحصیلان این رشته است.

این دانشگاه یکی از بهترین مراکز برای دریافت مدرک امنیت سایبری است. مسیر شغلی دانش‌آموختگان امنیت سایبری NYIT ونکوور به فرصت‌های شغلی جذابی ختم می‌شود. دانشمند هوش مصنوعی، کارشناس امنیت سایبری، مدیر فناوری اطلاعات، متخصص شبکه، کارشناس تحقیق و توسعه و مهندس نرم افزار.

شرایط کارشناسی ارشد علوم امنیت اطلاعات، شبکه و کامپیوتر دانشگاه NYIT کانادا:

  • مدرک کارشناسی با نمره معدل معادل 2.85 GPA
  • ریز نمرات دانشگاهی
  • نمره آزمون زبان آیلتس بالای 6 یا نمرات معادل آن در سایر آزمون‌های مورد تایید این دانشگاه
دانشگاه Nyit کانادا

چهار: Master of science instructional technology educators

کارشناسی ارشد مدرس تکنولوژی آموزشی یکی دیگر از رشته‌های دانشگاه NYIT ونکوور است. این رشته دانشجویان را با دانش و مهارت لازم برای مربی‌گری، رهبری و استادی حوزۀ تکنولوژی آموزشی آشنا و آن‌ها را برای طراحی و توسعۀ ساختار آموزشی آماده می‌کند.

مدرس دوره‌های معلمی (P-12)، متخصص چندرسانه‌ای، توسعه‌دهنده حرفه‌ای، مربی فناوری و مربی ارشد فناوری عنوان‌های شغلی جذابی است که دانش‌آموختگان این دوره در آن فعالیت خواهند داشت.

شرایط رشته تربیت مدرسان تکنولوژی آموزشی دانشگاه NYIT کانادا ونکوور:

  • حداقل نمره معدل کارشناسی معادل 3.0 GPA
  • گواهی GRE یا MAT
  • تسلط نسبی بر استفاده از تکنولوژی‌های آموزشی
  • دو توصیه‌نامه
  • انگیزه‌نامه
  • ریز نمرات دوره کارشناسی
  • مدرک زبان با حداقل نمره 6 از آزمون آیلتس، 79 تافل IBT و 53 Pearson PTE

پنج: Master of science instructional technology trainers

کارشناسی ارشد مربیان تکنولوژی آموزشی دانشجویان دانش و مهارت‌های لازم در خصوص تئوری‌های یادگیری بزرگسالان، مبانی طراحی ساختار آموزشی و توسعۀ تکنیک‌های آموزشی جهانی را فرامی‌گیرند. علاوه بر این دانش و تجربه دانشجویان در زمینۀ بستر‌های شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارها و شبیه‌سازهای آموزشی، ابزارهای مشارکتی، تلفن‌های همراه و گیم‌ها به منظور طراحی محیط‌های آموزشی مبتنی بر تکنولوژی افزایش می‌یابد.

متخصصان این حوزه به عنوان مشاور شرکت‌ها، متخصص آموزش الکترونیکی، طراح آموزشی و مربی حرفه‌ای مشغول به کار خواهند شد.

شرایط:

  • مدرک کارشناسی با حداقل معدل معادل 3.0
  • نمرات GRE یا MAT
  • حداقل امتیاز ترکیبی 300 از هر دو آزمون GRE/MAT
  • ریز نمرات دوره‌ کارشناسی
  • حداقل نمره 6 آیلتس، 79 تافل IBT یا 53 Pearson PTE

شش: Master of Business Administration Management

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.B.A.) برنامه‌ای چندمنظوره و بین‌رشته‌ای است که سطح حرفه‌ای شما را ارتقا می‌دهد. آموزش ارزیابی و بهبود عملیات، رسیدگی به مسائل اجتماعی-اقتصادی با تفکری جهانی و تجزیه و تحلیل پایداری و سودآوری کسب‌وکار از اهداف این رشته تحصیلی است.

بانکدار، مشاور بازرگانی، مدیر اجرایی، کارآفرین، مدیر اجرایی املاک و تاجر عناوین شغلی فارغ التحصیلان رشته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه NYIT کانادا است.

شرایط:

  • حداقل معدل کارشناسی معادل 3.0
  • گواهی GMAT؛ اگر معدل لیسانس کمتر از حداقل باشد
  • ریز نمرات دورۀ کارشناسی
  • حداقل نمره 6.0 آیلتس، 79 تافل IBT یا 53 Pearson PTE

شرایط اپلای دانشگاه Nyit کانادا ونکوور

در بخش‌های قبلی شرایط هر رشته را به تفکیک و مختصرا بیان کردیم. به‌طور کلی پیش از اپلای کانادا باید شرایط دانشگاه دلخواه‌تان را از وبسایت رسمی دانشگاه یا با مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای مهاجرت بررسی کنید. فرم‌های درخواست آنلاین را تکمیل و مدارک مورد نیاز را بر وبسایت دانشگاه بارگذاری کنید.

مدارک لازم برای پردیس ونکوور دانشگاه NYIT

  • گواهی پایان دوره کارشناسی
  • گواهی دریافت‌شده از دوره‌های تحصیلی قبلی
  • ریز نمرات تمام ترم‌های تحصیل در دوره دانشگاهی قبلی
  • اثبات تسلط بر زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی (زیرا دوره‌های NYIT به زبان انگلیسی برگزار می‌شود)
  • رزومه 1-2 صفحه‌ای یا V. (به‌ویژه برای M.B.A.)
  • ارائه متیاز GMAT برای متقاضیانی با معدل کل کمتر از 3.0، در مقیاس صفر تا 4.0 (مخصوصا برای برنامه B.A.)
  • کپی نمره رسمی GRE (در صورت لزوم برای برخی از متقاضیان S., Cybersecurity; M.S.-EM)
  • انگیزه‌نامه (Statement of Purpose یا SOP)
  • کپی از پاسپورت
  • دو توصیه‌نامه از اساتید دوره کارشناسی شما

هزینه تحصیل

به‌طور معمول هزینه زندگی برای دانشجویان ونکوور کانادا حدود 14310 دلار کانادا است. میزان شهریه دانشگاه NIYT ونکور هم به‌طور متوسط سالانه 35585 دلار است. البته میزان شهریه باتوجه به نوع رشته متغیر خواهد بود. سایر هزینه‌ها هم در مجموع حدود 2885 دلار کانادا می‌شود.

ددلاین دانشگاه Nyit کانادا

مهلت ارسال درخواست پذیرش یا ددلاین دانشگاه NYIT کانادا با توجه به نوع برنامه تحصیلی متفاوت است. معمولا متقاضیان برای ترم پاییز تا اول ماه مه میلادی و برای ترم زمستان تا 30 سپتامبر مهلت دارند. فراموش نکنید برای اطمینان از ددلاین هر رشته باید سایت اصلی دانشگاه را به‌دقت بخوانید.

جدول زیر اطلاعات مربوط به پردیس دانشگاه فناوری نیویورک واقع در ونکوور را به‌طور خلاصه نمایش می‌دهد.

آزمون‌های استاندارد مورد نیازددلاینمتوسط شهریه سالانه (برحسب دلار کانادا)نوع برنامه تحصیلی
TOEFL/IELTS

 

GRE/GMAT

Rolling$46000Master of Business Administration Finance
TOEFL/IELTS

 

GRE/GMAT

Rolling$46000Master of Business Administration Management
TOEFL/IELTS

 

GRE

1st Jun

 

 

$29800Master of Science Energy Management
TOEFL/IELTS

 

GRE/MAT

1st Jun

 

 

$29800Master of Science Information Network and Computer Security
TOEFL/IELTS

 

GRE

Rolling$32600Master of Science Instructional Technology Educators
TOEFL/IELTS

 

GRE/MAT

Rolling$32600Master of Science Instructional Technology Trainers

بورسیه های دانشگاه Nyit کانادا ونکوور

مؤسسه فناوری نیویورک بورس‌ و کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی برنامه‌های تمام‌وقت دارد. برای دریافت بورس تحصیلی موسسه فناوری نیویورک ونکوور باید معیارهای مد نظر و شایستگی‌های لازم را داشته باشید.

مزایای تحصیل در دانشگاه Nyit کانادا ونکوور

دانشگاه تکنولوژی نیویورک ونکور کانادا امکانات عالی و آزمایشگاه‌های پیشرفته با جدیدترین سخت‌افزار و نرم‌افزارهای کامپیوتری دارد. کلاس‌های آموزشی از راه دور برای برقراری ارتباط با اساتید و دانشجویان سایر پردیس‌های این موسسه آموزشی، پشتیبانی از دانشجویان برای یافتن شغل، امکان برقراری تعامل دانشجویان با جامعه، فرصت‌های کارآموزی و فعالیت‌های داوطلبانه و برگزاری رویدادهایی به منظور شبکه‌سازی و آموزش بخشی از امتیازهای تحصیل در NYIT کانادا است.

براساس آمار منتشرشده به‌طور میانگین نرخ پذیرش دانشگاه NYIT 67 درصد است. این دانشگاه در مجموع 9930 دانشجو از سراسر دنیا جذب کرده است؛ که 3485 نفر از آن‌ها دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند. همچنین تاکنون حدود 2100 دانشجوی بین المللی را پذیرفته است.

نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه Nyit یک به سیزده است. این عامل نقش مهمی در کیفیت ارائه خدمات آموزشی دارد. این موسسۀ معتبر با هدف تبدیل شدن به دانشگاهی جهانی امکان انتقال بین دانشگاهی را برای دانشجویان پردیس‌های خود در سراسر دنیا فراهم کرده است. به این ترتیب هر یک از دانشجویان این دانشگاه بزرگ در نهایت با مدرک NYIT فارغ التحصیل می‌شوند.

نام دانشگاه NYIT کانادا ونکوور در وبسایت اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) به‌عنوان یکی از شرکت‌کنندگان برنامه مجوز کار خارج از دانشگاه هست. همچنین در وبسایت مرکز اطلاعات کانادا برای اعتبارنامه‌های بین المللی اطلاعات این پردیس دانشگاهی معتبر به چشم می‌خورد.

نظرات دانشجویان و اساتید دانشگاه درباره مزایای تحصیا در دانشگاه NYIT-Vancouver

از اولین روزی که دانشجویان پا به داخل NYIT-Vancouver می‌گذارند، آنها بخشی از جامعه جهانی دانشگاه NYIT می‌شوند. آنها این امکان را دارند که برنامه خود را در ونکوور شروع کنند و آن را در نیویورک یا در یک پردیس جهانی دیگر تکمیل کنند.

پردیس ونکوور در حال حاضر شش برنامه زیر را ارائه می دهد:

  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در مدیریت (M.B.A)
  • M.B.A در امور مالی
  • کارشناسی ارشد در امنیت اطلاعات،
  • کارشناسی ارشد شبکه ها و کامپیوتر
  • کارشناسی ارشد مدیریت انرژی
  • کارشناسی ارشد مربیان فناوری آموزشی
  • کارشناسی ارشد فناوری آموزشی

پاولا هلوزکووا، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، می‌گوید: «دوره‌های آموزشی در NYIT از روش‌های آموزشی برجسته پیروی می‌کنند، و به شما اجازه می‌دهند روی پروژه‌های واقع‌بینانه، مانند شبیه‌سازی شرکت خودتان کار کنید». همچنین فرصت های زیادی برای ارائه در مقابل یک کلاس و سایر مخاطبان وجود دارد. همه این موارد به دانشجویان کمک می کند تا برای آینده حرفه ای خود بهتر آماده شوند.”

دانشکده مدیریت در NYIT-Vancouver بر کاربرد عملی مفاهیم تجاری به طور کلی برای همه شرکت ها و به طور خاص برای شرکت های کوچک تا متوسط تأکید دارد.

دکتر فرانک لورن، پروفسور M.B.A، توضیح می‌دهد: «به‌طور کلی، ما دوست داریم دانش‌آموزان ما بیشتر با فرهنگ کسب‌وکار در اینجا که منحصربه‌فرد کانادا با چشم‌انداز توسعه در خارج از کشور است، آمیخته شوند. ما برنامه‌های مشارکت دانش‌آموزی مانند دوره‌های عملی، کارآموزی و چالش‌های شرکتی داریم که از آنها برای شناسایی شرکای کاری برای مدرسه و دانش‌آموزانمان نیز استفاده می‌کنیم.»

در دوره کارشناسی ارشد در امنیت اطلاعات، شبکه و رایانه به دانش‌جویان آموزش می‌دهند که چگونه راه‌حل‌های امنیت سایبری را ایجاد و پیاده‌سازی کنند که برای نیازهای مختلف تجاری مناسب است.

پروفسور دکتر احمد عوض می‌گوید: «در طول دوره آموزشی خود، فعالیت‌های صنعت محور، مانند ارزیابی ریسک، آزمایش نفوذ، تجزیه و تحلیل  و طراحی شبکه را انجام خواهند داد. پس دانشجویان علاوه بر تحصیلات آکادمیکی که دریافت می‌کنند، بخش عملی که نقش بزرگی در آماده‌سازی آنها به‌عنوان نیروهای موفق برای صنعت دارد را نیز تجربه می‌کنند..

دانشجویان ارشد دوره  فناوری آموزشی برای مربی شدن و کمک به ایجاد ظرفیت مدارس تحصیل می‌کنند تا به دانش‌آموزان برنامه‌های کاربردی مبتنی بر تحقیقات پیشرفته فناوری برای یادگیری ارائه دهند.

پروفسور سارا مک فرسون می‌گوید: «این برنامه معلمان را به عنوان رهبران با دانش و مهارت‌هایی مجهز می‌کند تا با استفاده از ابزارهایی که بیشتر به نیازهای یادگیری دانش‌آموز پاسخ می‌دهند، به آموزش با کیفیت رسیدگی کنند.» «دوره فناوری آموزشی، برای مربیان حرفه‌ای، استراتژی‌های مبتنی بر تحقیق و تئوری یادگیری بزرگسالان را ارائه می‌دهد، و ابزارهای استاندارد صنعتی اساس این برنامه هستند تا شرکت‌کنندگان را با جدیدترین مجموعه ابزارها و مهارت‌ها مجهز کنند تا مربیان حرفه‌ای بسیار مؤثر باشند.» .

جدیدترین برنامه کارشناسی ارشد NYIT Vancouver. در برنامه مدیریت انرژی برای ارائه دانش عمیق از فناوری های انرژی پاک و تجدیدپذیر، بهره وری انرژی، سیاست انرژی و جنبه های مرتبط با علم محیط زیست طراحی شده است.

دانش‌آموزان که توسط دانشکده‌ای با تجربه دانشگاهی و صنعتی هدایت می‌شوند، شایستگی‌های اصلی در سیستم‌های انرژی پایدار را از طریق ترکیبی از مطالعه کلاسی و پروژه‌های مشترک عملی به دست می‌آورند.

پاتریشیا کین، مدرس، می‌گوید: «با اقتصاد انرژی سبز رو به رشد، مدیران در همه مؤسسات به پیشینه‌های سالم در فرآیندها، سیاست‌ها و شیوه‌های انرژی نیاز دارند تا با چالش ساختن آینده‌ای پایدار مقابله کنند».

همه برنامه های تحصیلات تکمیلی در NYIT ونکوور می توانند به عنوان یک برنامه فشرده یک ساله مطالعه یا از طریق یک مدل یادگیری انعطاف پذیر پاره وقت طراحی شده برای حرفه ای هایی که قبلاً برای مسیر شغلی انتخابی خود سفر می کنند، تکمیل شوند.

مزایای تحصیل در دانشگاه Nyit کانادا ونکوور

مهاجرت تحصیلی به کانادا به‌عنوان دانشجوی NYIT

بنابر گزارش نیویورک‌تِک 94 درصد از دانش‌آموختگان موسسه تکنولوژی نیویورک طی یک سال پس از فارغ التحصیلی جذب بازار کار می‌شود یا به تحصیلات خود ادامه می‌دهند. به‌عنوان آخرین نکته خوب است بدانید پردیس ونکوور NYIT درون محوطۀ دانشگاهی خود خوابگاه ندارد. دانشجویان معمولا در اقامتگاه‌های خارج از دانشگاه، در GEC، اقامت دارند.

همان‌طور که اشاره شد، هر برنامه تحصیلی یا هر دانشکده شرایط و مدارک درخواستی خاص خود را دارد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت دانشجویان بین المللی NYIT سری بزنید و شرایط را با دقت مطالعه کنید. همچنین مشاوران مهاجرتی خبره کن اپلای با سابقۀ درخشان دریافت پذیرش تضمینی از دانشگاه‌های کانادا می‌توانند جزئیات مسیر آیندۀ شما را برای‌تان ترسیم کنند.

بهنام فارسی

بهنام فارسی

بهنام، موسس و مدیرعامل کن‌اپلای و فارغ التحصیل ارشد از دانشگاه کنکوردیا کانادا، باور دارد که با افزایش تعداد افراد متقاضی به مهاجرت تحصیلی، افراد و مسئولین حوزه‌های مرتبط باید دست به دست هم بدهند، تا این فرایند را برای دانشجویان اینترنشنال، آسان‌تر و ارزان‌تر شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد تحصیل در خارج از کشور

معروف‌ترین رشته‌های دانشگاه Nyit کانادا ونکوور چیست؟
موسسه تکنولوژی نیویورک ونکوور چندین رشته متنوع در حوزۀ مدیریت و کسب‌وکار و علوم کامپیوتر و IT دارد.
شرایط و مدارک مورد نیاز برای دانشگاه Nyit کانادا چیست؟
گواهی دریافت‌شده از دوره‌های تحصیلی قبلی همراه با ریز نمرات، مدرک زبان انگلیسی مورد تایید دانشگاه، امتیاز GRE، رزومه، انگیزنامه و کپی پاسپورت از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت پذیرش است.
ددلاین برای اپلای در دانشگاه NYIT چه زمانی است؟
ددلاین یا مهلت ارسال درخواست پذیرش از دانشگاه باتوجه به نوع برنامه تحصیلی متفاوت است. اما معمولا متقاضیان ترم پاییز معمولا تا اول ماه مه میلادی و ترم زمستان تا 30 سپتامبر مهلت دارند.
مزایای تحصیل در دانشگاه NYIT ونکوور کانادا چیست؟
فرصت تحصیل در یک موسسه تکنولوژی مجهز و پیشرفته با مدرک معتبر امریکایی، امکان انتقال دانشجویان بین پردیس‌های مختلف NYIT در سراسر جهان، امکان بهره‌مندی از کمک‌هزینه یا بورس‌های تحصیلی، شانس بالا برای یافتن شغل مناسب پس از فارغ التحصیلی و... بخشی از امتیازات تحصیل در این مرکز آموزشی جهانی است.

دیدگاه‌های شما

شما میتوانید دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید و یا به منظور پاسخگویی به سوالات خود اقدام به رزرو وقت مشاوره کنید.

دیدگاه بهنام فارسی:

aaaaaaaaaaaaa

ازما بپرسید!

شما میتوانید دیدگاه و سوالات خود را در قسمت زیر برای ما ارسال کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.

آدرس ایمیل شما مننتشر نمی شود.

همین حالا وقت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید

همین حالا شروع کن!

شما می توانید زمان و روز مورد نظر خود را برای مشاوره رزرو کنید تا مشاوران ما شرایط شما را بررسی و بهترین مسیر پیشرفت تحصیلی را به شما ارائه دهند.

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

مشاوران مجرب و حرفه‌ای

با رزرو وقت مشاوره رایگان فرآیند پذیرش تحصیلی خود را همین حالا شروع کن.

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

بررسی و ارزیابی مدارک تحصیلی شما

مشاوران حرفه‌ای ما در تلاش هستند تا به آنچه‌ که لایق آن هستید برسید.

CanApply Newsletter Icon

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه "کن‌اپلای" علاوه بر دریافت اخرین اخبار مربوط به مهاجرت به کشورکانادا، از 50 دلار تخفیف ویژه کاربران نیز بهره‌مند شوید
کلیه حقوق این سرویس محفوظ و متعلق به شرکت کن‌اپلای می‌ باشد.